Monday, January 26, 2009

Weekend at Gopeng~~!!! ---> D1

so v btolak around 10 from sg buluh rnr..but then jam gle..so v reach gopeng around 2..cm sakai laut kot..pitty tedd..he's the one hav to drive..mmg penat la..sakit bontot summore..coz hav to wear seat belt summore..hahaha..cm aper je..

reach Murni Camp tros v all go change..n sedia nk raft..kumpol at the hall n amy giv us brifin..hehehe..then tros demo2 naik lori..me dun want to..i wanna naik kete..so me naik kete..the rest naik lori..hikshiks..





me n my fav guide..datok..huhu..n the rest pelarian2..hahaha..sian korg.. ;p

me n me schoolmate..me best fren n me sis..huhuhu..

kesengalan melanda kami..huhu..

preparing to go for body rafting..woophee..

yer..krana pengecot tkt nk ber body rafting sesorg..so die nk pegang org..trpksa la..then she go n lepas me..wahahaha..n grab the rope n left me without anything..ampes ke tak nama nyer tuh??if ive known..i dun think i wanna go body raft wif her..ngeks tol..


rest point..really need it this time..last dec i went for rafting its not this hard..Xpenat sgt coz theres no need to shake2 the raft every 2min..yg nie every 2 mins hav to shake the raft coz stuck..ampes gle..air x tngi..cetek je..grade 2-3 je rapid die..then v go jump from the tree..hahaha..bes gle..datok mmg super bes.. ;p


v raft for like 3 1/2 hrs kot..sbb asik stop sekat kt batu..ampes gle..penat ler..smpi2 je v angkot raft n me n my bff n bangsar clan go n mandi manda di sg..coz they're going back tonite..so mandi manda ler kami..

my childhood fren..huhu

after v all mandi manda, v do some ice braking.. sijils2..this time the cert cntiks kot..cntik than ours..ampes gle kot..

the BBQ..super sedaps..still this time oso berlebihan..hurm..asal la asik lebih2..huhu..n sangat sedap the lauk2.. ;p


then at nite v play mafia..the first few game was a bit board..coz most of us still didnt kno each other that well..but after few games..mmg bes gle..smua da start bising2..huhu..v play mafia 5 round then v went to sleep..munie went back around 12 n reach home around 2.30..sian die..hehehe..penat n oso sakit bontot..

No comments:

Post a Comment